TASTY & HEALTHY #3

Zarówno owoce jak i warzywa są bardzo ważne w diecie każdego człowieka. Osobiście uwielbiam pić koktajle, które dostarczą mi wszystkich potrzebnych witamin. W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić napój z czterech składników, który bardzo dobrze wpływa na nasz organizm. 
Trzema podstawowymi składnikami są: jarmuż, banan i pomarańcza. Co do proporcji, to ja zawsze dodaję wszystko 'na oko'. W moim koktajlu są dwa banany, dwie pomarańcze i duża garść jarmużu. Do tego wszystkiego trzeba dolać jeszcze mleko (można dodać wodę, wtedy nasze smoothie jest kwaśniejsze), w moim przypadku było ono o smaku migdałowym. 
Następnie należy wszystko zblendować, przelać do szklanki i gotowe!

Dlaczego to właśnie jarmuż jest jednym z głównych składników mojego koktajlu?
Po pierwsze zawiera witaminę A, która dobrze wpływa na nasze oczy i skórę. Po drugie jest bogaty w wapń, który dba o nasze kości oraz w witaminę K, która wspomaga układ krwionośny. Dodatkowo jarmuż, dzięki swoim właściwościom, jest uważany za roślinę antynowotworową.

Lubicie pić takie koktajle? Może macie jakiś inny przepis na smoothie z jarmużem?

22 komentarze :

  1. Koktajle bardzo lubię, a szczególnie połączenie banana i mleka migdałowego! Jarmuż gościł u mnie tylko w postaci pieczonej w piekarniku, ale na pewno spróbuję dodać go do koktajlu :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię robić sobie takie jedzonko i picie. Fajnie że promujesz zdrowe jedzenie. Super zdjęcia i pomysł na post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne zdjęcia przedstawiające krok po kroku co i jak. Naprawdę mi się podobają. Co do samego przepisu, smoothie to ja uwielbiam, tak samo jak banany i pomarańcze, jednak nie piłam jeszcze nic z jarmużem, może warto byłoby się przekonać jak to połączenie smakuje, bo wygląda pysznie. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten koktajl wygląda bardzo smacznie ale nie za bardzo przepadam za jarmużem.
    Miłego dnia :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam koktajle z truskawkami, malinami, jagodami czy borówkami i tylko czekam, aż zacznie się na nie sezon
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie przepisy, które są zdrowe 💕 Lecę właśnie do sklepu po jarmuż i pomarańcze! Dzięki za przepis 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe smoothie. Sama widziałam wczoraj jarmuż w sklepie, ale nie skusiłam się go kupić. Następnym razem to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno skuszę się na to! Jestem sportowcem więc na pewno mi się przyda i jeszcze do tego banany!! Jeju kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten smak, mogłabym pić codziennie ten koktajl! <3

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie lubie koktajli, jednak Twoje na prawdę wyglądają cudownie.
    Moze się skuszę na któryś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię głównie owocowe koktajle, ale z chęcią wypróbuję jakiś z jarmużem, jestem ciekawa czy mi będzie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jarmuż jest mega zdrowy i smaczny. Lubię go w sałatce, ale w koktajlu jeszcze nie próbowałam. Na pewno się skuszę! :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie rzeczy! Już mi narobiłaś ochoty na wypróbowanie tego. Muszę koniecznie! Teraz mam taką manie na punkcie takich koktajli. Są mega! I również bardzo zdrowe. Samo dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Próbowałem i naprawdę ciekawe w smaku, dołączyłem to do diety. Makroskładniki i makroelementy też super, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Ja uwielbiam eksperymentować z rzeczami tego typu, więc z postem trafiłaś w setno:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba juz wiem co dzis wypije! Dziękuję😉

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki świetny koktajl :)
    Ostatnio pokochałam takie rzeczy i robie koktajle praktycznie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam koktajle, a ten przepis muszę spróbować! *.*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka