Ulubione męskie blogi

Już niejednokrotnie pokazywałam Wam moje ulubione blogi. Jednak nigdy w tych zestawieniach nie znaleźli się mężczyźni. A szkoda, bo niektórzy prowadzą bardzo fajne stronki, które aż chce się śledzić!
To, że jestem dziewczyną nie oznacza, że muszę czytać tylko i wyłącznie damskie blogi. A przecież serfując po internecie możemy zainspirować się wszystkim - łącznie z modą męską. Oprócz postów typowo modowych, na stronach o których chcę Wam powiedzieć, znajdziemy ładne, estetyczne zdjęcia z różnych podróży, dotyczących jedzenia bądź zdrowia/fitnessu.
Oto kilka moich ulubionych, męskich blogów:





  Wszystkie zdjęcia pochodzą z podanych blogów.
Czytacie blogi prowadzone przez facetów? Może macie jakiś ulubiony?

30 komentarzy :

  1. Ja nie czytam blogów męskich, ale te zdjęcia są cudowne, więc na pewno zajrzę! Pozdrawiam :)
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego bloga. ;) Ale ciekawe, inne blogi niż te, które czytam na co dzień. :)

    Ps. Obserwuję od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam przeglądam każdy z nich, mam nadzieje że będę mieć kiedyś przyjemność znalezienia się na takiej liście! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O żadnym z tych blogów nie słyszałem, ale to pewnie dlatego, że po prostu tego typu mnie nie interesują :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ci blogerzy zapowiadają się bardzo ciekawie, na pewno do nich zajrzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutkie z nich chłopaki, choć nie w mojej kategorii wiekowej :D Raczej czytam tylko blogi prowadzone przez kobiety :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię przeglądam męskie blogi, czasem nawet im zazdroszczę naprawdę fajnych ubrań i czerpie z nich inspiracje ;) nie mam swojego ulubionego, bo każdy zaskakuje czym innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Męskie blogi są równie interesujące jak damskie. Można znaleźć inspiracje dla swojego mężczyzny

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ;)
    agrafka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam nikogo z nich ale maja super styl!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z tych blogów, na pewno zajrzę do pierwszego i drugiego Pana. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blogi mężczyzn! Nawet ich nie kojarzę. No chyba, że czasami mogę zauważyć je na inspiracjach na Tumblr :)

    Obserwuję od dawna i pozdrawiam,
    Kinia z black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo długo szukałem jakichś męskich blogów, żeby zobaczyć jak faceci działają w blogosferze, a dzięki temu postowi nawet mam inspirację, więc jak będzie flota na ciuchy będzie rewolucja! :D

    Pozdrawiam Pasjonat Życia

    OdpowiedzUsuń
  14. koniecznie muszę do nich zajrzeć. Czemu wszyscy faceci nie mogą dbać o swój wygląd tak dobrze

    magdawiglusz,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze co rzuca mi się w oczy to piękne zdjęcia :)
    Wspaniałe blogi widać nie tylko kobiety znają się na modzie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście nigdy nie spotkałam się z męskimi blogami. A w Polsce mężczyźni powinni chociaż spróbować blogować :D Bardzo fajny post !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś bardzo fajne męskie blogi. Czasem zdarza sie, że czytam właśnie takie blogi.
    Mi osobiście najbardziej podoba sie ten 2 blog często go odwiedzam ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie czytam żadnego z tych blogów.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Często koledzy mnie pytają o jakieś inspiracje modowe dla nich i mam wtedy problem, bo nie śledzę męskich blogów modowych, no może poza jednym czy dwoma ; / dlatego Twój post staje się dla mnie bardzo pomocnym, dziękuję ;)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jacy przystojni i do tego swietnie ubrani :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło popatrzeć na dobrze ubranych mężczyzn, tylko się modlić o takiego męża!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czytam męskich blogów ale na pewno na któryś z tych zajrzę bo te zdjęcia są świetne!

    https://dagmara-delost.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe te blogi. Czas na nie zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ;) mega świetny post i pomysł przystojniacy idealne połączenia;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znałam, ale dzięki Tobie poznałam :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z męskich blogów czytam tylko Jakuba Roskosza. Trafiłam na jego bloga przypadkiem jakieś pół roku temu i co jakiś czas tam zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Nigdy nie słyszałam o tych panach,ale już do nich zaglądam. Zaciekawiłaś mnie :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznam się szczerze, że nigdy nie interesowałam się męskimi blogami modowymi. Jakoś nigdy nie było mi po drodze, a także blogi zazwyczaj dobieram pod swoje zainteresowania. Niestety nie należy do nich ta działka blogowania,a szkoda! Mogłabym się na pewno wiele nauczyć i później doradzić mojemu mężczyźnie. Wpis jest bardzo ciekawy, taki inny. W końcu jakieś urozmaicenie w blogosferze!
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba zacznę czytać męskie blogi, bo wydają się bardzo ciekawe i może znajdę jakieś inspiracje na ubiór mojego faceta :)

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka