NASA

Czasami idąc przez miasto wchodzę do lumpeksów w poszukiwaniu rzeczy fajnych i niepowtarzalnych. Moim zdaniem to właśnie w tych miejscach można znaleźć super perełki, które nie kosztują fortunę. Oczywiście wybierając rzeczy zwracam uwagę na ich stan, bo po co kupować ubrania wychodzone bądź poplamione... Zresztą zauważyłam, że w tego typu sklepach robi zakupy bardzo dużo osób, którym kasy na koncie nie brakuje. Mogę więc śmiało powiedzieć, że kupowanie w lumpeksach jest teraz bardzo modne!
Jedną z moich zdobyczy jest koszulka z logiem NASA i napisem 'Reach for the stars' (w tł. 'dosięgnąć gwiazd'), którą znalazłam na dziale męskim. I tutaj mała porada do osób chodzących do second handów - na dziale męskim też można wyszukać fajne rzeczy, które dobrze wyglądają na dziewczynach. 

Nie wiem dlaczego, ale słysząc hasło 'dosięgnąć gwiazd' wydaje mi się, że ma to jakieś drugie dno. Że nie chodzi tylko o nawiązanie do amerykańskiej agencji kosmicznej. Można to odczytać jako zachęcenie do spełniania marzeń, do osiągnięcia sukcesu, do stworzenia swojego 'siódmego nieba'. To, co autor miał na myśli tworząc tę koszulkę wie chyba tylko on sam, jednak można ten napis zinterpretować jak tylko się chce!

Robicie zakupy w lumpeksach? Jakie perełki udało się Wam upolować?

30 komentarzy :

  1. Znazałaś bardzo fajne rzeczy. Mój kolega z klasy szukał własnie takiej koszulki i znalazł ją dopiero w jakiś amerykańskim sklepie teraz od miesiąca czeka na przesyłe :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lumpeks wraca do mody, hahaha niedługo będzie sponsorował polską reprezentację. Śmieje się tylko bo ja też mam parę ciuchów z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :) Świetna ta bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Kochana ja to tylko robię zakupy online, że względu na totalny brak czasu :( ale swojego czasu nieźle perełki znajdowałam w lumpeksach :) fajna koszulka.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietny łup! Uwielbiam kupować w sh!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawy motyw, tego jeszcze nie widziałam ale myślę, że niedługo wiele osób może mieć coś podobnego ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś nie chodzę po lumpeksach, ale jak oglądam filmy na yt ze zdobyczami to czasem żałuje, super post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie kupuje ubrań w lumpeksach ale nie mam nic do tego ,że nie którzy tam kupują nawet myślę ,że to fajny sposób na oszczędzenie :) Tak szczerze mówiąc nigdy nie byłam w takim sklepie :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam robić zakupy w lumpeksach, choć dawno nie byłam. Musze chyba nadrobić zaległości haha.
    Fajna koszulka, lubie takie zwyczajne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio upolowałam nowiutkie spodnie we wzory, a moja mama czerwony płaszcz - taki jak chciała za 2 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna bluzka ;) ja nie kupuję w lumpach, nawet gdybym chciała to u mnie na wsi nie ma spoko rzeczy :) pozdrawiam
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post and photo, Dear!
    I will be glad friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam lumpeksy, ZAWSZE można znaleźć coś fajnego, masz rację lumpeksy są modne i wiele osób które uchodzą za bogate też do nich chodzą ;) Twoja zdobycz- rewelacja ;)
    pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie, w sumie nigdy nie byłam w lumpeksie.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten motyw na koszulce <3

    http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześwietna ta bluzka!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zakupy w SH, a koszulka rewelacyjna. Faktycznie.. sięgać do gwiazd.. myślę, że dla każdego to stwierdzenie ma inny, personalny wymiar :)




    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście ubrania kupuję w różnych sklepach. Zdarza się, że również w lumpeksie i to tylko dlatego, że uważam tak samo jak ty; czasem można znaleźć tam jakieś perełki i w 99% nikt z naszych znajomych nie ma takiego ciucha :D

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ci się trafiło :) Ja niestety nie za często mogę pozwolić sobie na rajd po lumpeksach bo w mojej okolicy nie ma żadnych fajnych.
    Pozdrawiam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupuję w lumpeksach :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie byłam osobiście w lumpeksie, ale w najbliższym czasie postanowiłam się wybrać, bo czasem można znaleźć naprawdę fajne perełki ^^

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    Nowy Post!-click

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uważam, że w SH można znaleźć wiele ładnych rzeczy, ale sama niestety nie potrafię w nich szukać. Czasami jakaś ciocia mi coś przyniesie albo mama coś tam kupi, ale sama rzadko tam bywam, bo po prostu szybko się zniechęcam. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowna zdobycz, sama chciałbym taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam lumpesie bo u mnie w mieście nie ma takiego sklepu, a szkoda. Można upolować tam świetne ubrania za grosze. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna koszulka, niestety u mnie nie ma żadnych fajnych lumpeksów :(
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna bluzka! U mnie w lumpeksach nie ma fajnych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa koszulka! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio koszulki z NASA są mega modne, nie wiem skąd trend akurat w tym kierunku, ale kupuję go! :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dawno nie byłam w lumpie ;o musze iść!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka