Planner DIY

Przez ostatni weekend znalazłam trochę czasu, żeby zrobić sobie bardzo minimalistyczny planner. Jeszcze nie jest dokończony, muszę dodać kilka stron i uzupełnić te, które są prawie gotowe, ale uznałam że już Wam go pokażę. 
Jak pewnie wiecie, w sklepach podobne rzeczy są bardzo drogie, a do jego samodzielnego wykonania nie potrzeba zbyt wielu rzeczy. Oczywiście musimy poświęcić odrobinę swojego czasu, ale w ten sposób możemy zaoszczędzić trochę grosza. 
A więc do wykonania plannera potrzebujecie: zeszytu/szkicownika (mój jest z Tigera), mazaków, linijki i trochę wyobraźni
Zaplanujcie sobie, co chcecie tam umieścić - może to być plan lekcji, cele i marzenia, pomysły na obiad, a może zwykła lista zakupów... Pomysłów jest wiele. Nie możecie jednak zapomnieć o stronie tytułowej - niech każdy wie, czyj zeszyt trzyma w ręce. 
Jeśli chodzi o ozdoby, dodatki to tutaj też musicie zadziałać z wyobraźnią! Ja narysowałam różyczki, ale równie dobrze mogą być to ptaki, drzewa bądź jakieś fajne naklejki. 
Jak możecie zauważyć, mój planner jest czarno-biały, ale w internecie znajdziecie mnóstwo pomysłów, na piękne, kolorowe kalendarze (jeśli takie chcielibyście zrobić). 
Jak widzicie - zrobienie takiego terminarza nie jest trudne, więc zachęcam Was żebyście sami spróbowali. Może pomoże Wam to w organizacji całego dnia!

Lubicie robić takie rzeczy? Macie podobny planner? 

Na koniec chciałabym Was zaprosić na mój kanał na YouTube, gdzie opublikowałam nowy filmik :)
                     

51 komentarzy :

  1. Fajne. :) Wszyscy mają coś z Tiger'a. :( Ja niestety mieszkam na takim zadupiu, że tutaj tego nie znajdę, a można tam znaleźć super rzeczy.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fantastycznie. Ja niestety nie mam takich zdolności artystycznych aby wykonać taki planer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Planer mam,ale i tak trudno u mnie ze systematycznością, haha :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/02/february.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Czasem ciezko jest sie odnalezc

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, nigdy w życiu sama bym czegoś takiego nie zrobiła :O Potrzeba duuużo twórczości i cierpliwości, moje gratulację jest świetny!
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie wygląda ten planner. Ja mam kalendarz i na razie mi wystarcza. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł! Oby Ci posłużył w planowaniu :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :) Również prowadzę planner i jest to coś cudownego :) // Sohee

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele słyszałam o takich dzienniczkach i chyba zrobię swój własny wzorowany na twoim <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładny notes ! Teraz na studiach przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystko planować! Oczywiście zachowując zdrowy rozsądek i umysł :) Twój planer jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie organizery są genialne. Ja zazwyczaj kupuje zwykły kalendarz i go przerabiam. Niby drobnostka ale jestem dzięki temu bardziej zorganizowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten planet jest cudowny <3 ja zawsze gdy zabieram się za takie rzeczy szybko się zniechęcam. Super post thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, bardzo lubię takie rzeczy!;)

    http://carollinex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł na planner DIY :) keep going!

    www.blog-emilux.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny ten planer/organizer, jak zwał tak zwał! sama planuję taki zrobić, ale nie umiem dostać odpowiedniego skoroszytu :/ Twój jest śliczny, minimalistyczny, ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam plannera al podoba mi się to rozwiązanie. Może gdybym miała wszystko opisane było by łatwiej. Twój jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super filmik! Zobaczyłem cały i sub ode mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią poleciłbym Ci kilka książek, które ułatwiły by Ci planowanie, jeśli chcesz - napisz do mnie :) a post bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku jaki rewelacyjny! Wygląda świetnie, te ozdobniki są piękne!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy pomysł:)
    uroczy filmik!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie Ci to wyszło! Gdybyś nie napisała, że Ty to zrobiłaś, to pomyślałabym, że kupiłaś gotowe ze sklepu <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł, bardzo lubię posty typu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się takie plannery DIY. Musze koniecznie wykonać taki sama :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czytać posty diy.
    PLANNER WYSZEDL Ci bosko!!!
    Masz talent Kochana.
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze, bardzo fajny pomysl na rozpisanie wszystkie co trzeba zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niby minimalistyczny, ale w wykonaniu piękny. Sama z przyjemnością bym taki przygarneła, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nigdy nie mam czasu, żeby tak starannie prowadzić kalendarz. Zawsze robię listę rzeczy do zrobienia na dany dzień i to mi pomaga :) super wpis, zapraszam do siebie https://nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Planner jest przecudowny, uwielbiam taki minimalistyczny styl. Osobiście nie podjęłabym się takiego zadania, za grosz u mnie plastycznych zdolności. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie Ci wyszło, i bardzo starannie. Jak byś nie napisała że DIY to pomyślałabym że kupiony :D Co do plannera u mnie się nie sprawdza chyba jestem zbyt spontaniczna i nie spełniam często tego co zaplanuje, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, podziwiam, że chciało Ci się go samodzielnie wykonać. Mi brakuje cierpliwości i czasu na wypełnianie planerów. Niestety, nie sprawdziło się u mnie prowadzenie takiego notesu. Mnóstwo czasu zajmowało ozdabianie, przygotowywanie ramek etc.
    Gratuluję minimalistycznego pomysłu i dokładnego wykonania!

    czytelnicze-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham DIY <3 Sama tworzę różne rzeczy. Wspaniale Ci to wyszło :o Wygląda jak kupione ze sklepu ;) Oby tak dalej :*
    http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. jezu, naprawdę przepiękny planer, zazdroszczę, chyba sama postaram się zrobić coś podobnego :D
    gratuluje kreatywności ;*
    obserwuję
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  35. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny planner ❤
    Robi wrażenie efekt końcowy 😉
    Nie każdy ma takie zdolności manualne więc osobiście mi by nie wyszło :) A Tobie zazdroszczę kochana ❤
    Zapraszam do siebie.
    www.cieloobluu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślałam długo o założeniu planera. Swoim postem przekonałaś mnie do niego w 100%. Musze koniecznie zrobić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomysł bardzo fajny, lubię takie rzeczy, tym bardziej, że utrzymane w tonie minimalistycznym! I zdjęcia świetne, które nie kują w oczy. Ponieważ często jak przeglądam różne blogi, naprawdę zdjęcia potrafią razić i odrzucić. A u Ciebie przyjemnie, prosto, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Twój planer jest przecudowny! W takich chwilach żałuję, że nie mam zdolności plastycznych

    http://gokeepmovingforward.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny organizer!
    Świetny pomysł, wpis bardzo przypadł mi do gustu ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne wykonanie! <3
    Ja sama zrobiłam sobie kalendarzo-planer :)
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com/2017/02/8-zimowy-niezbednik-czyli-jak-przetrwac.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne inspiracje i blog, będę zaglądać częściej ;)
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. O jejciu cudowny planer! <3 Nie wpadłabym na pomysł ze zrobieniem takiego sama :D
    Obserwuję ;*
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój na pewno nie taki ładny, bo korzystam ze zwykłego kalendarza, ale nie wyobrażam sobie życia bez planowania :) zaplanowanie zaoszczędza sporo czasu:) zapraszam do zaplanowania sobie wizyty u mnie ;) https://sprzedajebolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka