My New Passion

Od połowy grudnia zaczęłam nową aktywność w internecie - założyłam kanał na YouTube! Już długo o tym myślałam i w końcu postanowiłam spróbować. 
Kręcenie i składanie filmików jest czymś, co uwielbiam robić. Wszystko zaczęło się od tworzenia dla samej siebie, później dla rodziny i znajomych. Nie są to arcydzieła, ale 'praca czyni mistrza'. Małymi krokami idę do przodu i staram się rozwijać pod każdym względem. 
Na kanale nie zobaczycie filmików o modzie, urodzie czy stylu życia - te kwestie poruszam na blogu. Na YouTubie chciałam pokazać moją artystyczną stronę. Jak na razie są tam filmiki z wyjazdów oraz o przyrodzie, czyli najlepszej ucieczce na świecie. 
Tak jak napisałam wcześniej - przede mną jeszcze bardzo dużo pracy, ale myślę, że z czasem osiągnę to, co chcę!

Byłabym bardzo wdzięczna za wszelką aktywność na kanale - komentarze, łapki w górę no i oczywiście subskrypcje! Czekam również na Wasze opinie dotyczące tego, co stworzyłam.
Jeśli też prowadzicie kanał na YouTubie, to koniecznie zostawcie linka w komentarzu - na pewno wpadnę :)

Poniżej możecie zobaczyć mój najnowszy filmik, a klikając TUTAJ przejdziecie na mój kanał - bardzo serdecznie zapraszam!


43 komentarze :

  1. Ale świetnie że założyłaś kanał już lecę oglądać filmy, powodzenia :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia na YouTube, a tymczasem lecę zobaczyć co ciekawego tam wrzuciłaś! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w prowadzeniu kanału! Sama mam swój i wiem ile trzeba włożyć w to pracy.
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w prowadzeniu kanału! Trzymam kciuki i każdego wspieram jeśli chodzi o pasję i spełnianie marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetny krok naprzód! Ja chyba mimo wszystko nie odważyłabym się na kanał na YT, to nie dla mnie :)
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super film! Świetne ujęcia <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog bardzo przyjemnie się czyta :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również prowadzę kanał na YT. Blogi mam o różnej tematyce, ale nie o modzie i kosmetykach. Jeden Potterowski, drugi o zyciu. A kanał je lifestylowy, także cieszę się, że chociaż tam dziele się z ludźmi swoimi makijażami lub opiniami na różne produkty.
    Zyczę wytrwałości w prowadzeniu kanału!
    Pozdrawiam!

    http://midnight-about-life.blogspot.com/
    http://youtube.com/midnightlifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na youtube ;) ja chociaż to lubię, to jakoś nie mam do tego odwagi ;/
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł na kanał! Powodzenia! :*
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Kochana filmik jest naprawdę piękny! Co za widoki, ahhh :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia! Ja też ostatnio myślę o kanale na yt, ale chyba nie jestem na tyle odważna.

    Lensooon blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST
    Lensooon <--- INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten filmik jest piękny! Cholera jasna, aż go sobie zapiszę! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci dużo szczęscia z You Tubem.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie powodzenia w kręceniu filmów :) Swoją drogą bardzo ładne kadry, niektóre niczym wyjęte z jakiegoś filmu. Też chciałam zacząć nagrywać na you tubie z tym, że jakoś nie mam na razie czasu by się za to zabrać, może w niedalekiej przyszłości.
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez pewnie czas sama myślałam o założeniu kanału na YT.
    Jednak mam za dużo obowiązków i nie wyrabiam się :)
    Życze powodzenia i na pewno wpadnę na Twój kanał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie że odkryłaś nową pasję i starasz sie ją doskonalić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie że odkryłaś nową pasję i starasz sie ją doskonalić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odkrywanie nowej pasji to coś pięknego. Sama mam kanał na Youtube i wiem ile pracy trzeba włożyć, żeby coś takiego tworzyć. Życzę owocnych sukcesów i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze sekundy, dokładnie moment gdzie jedzie z przodu dwóch rowerzystów, kojarzy mi się z takim jednym horrorem haha ^^ Piękny film, nie ma żadnych słów a wiele pokazuje!

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post miło się czyta ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością będę zaglądać na Twoje konto by dostrzec co tam tworzysz :) :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś, co Cię (mam nadzieję) zaciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chciałam dodawać filmiki na Yt ale mój program do robienie filmików odmówił posłuszeństwa :) Powodzenia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w świecie youtuberów!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post :) Trzymam kciuki za kanał i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł z YouTube życzę powodzenia i sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę Ci szczęścia i wytrwałości z kanałem na YouTube :D Trzymam za Ciebie kciuki <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze, ten film jest świetny, bede subskrybować! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się! Super pomysł, życzę dużych sukcesów na kanale. Leci subskrybcja ode mnie ;*
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo sukcesów na swoim nowym kanale. Niech będzie tak świetny jak blog. Zaraz zobaczę tw kanał. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  31. O, gratuluję kanału! I życzę szybkiego rozwoju ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia!
    Ja też niedawno założyłam kanał:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super że tematyke podzielilaś i że tak powiem nic sie nie powtarza!
    Kanał jest okej,zycze aby bylo tyle subow i ogladajacych ile gwiazd na niebie❤
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  34. O, bardzo fajny pomysł, tym bardziej, że na You Tubie jest pełno blogów modowych, urodowych. Taka odmiana również jest fajna. W wolnej chwili obejrzę Twój kanał :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka