2016 || 2017

Witam Was bardzo serdecznie w Nowym Roku! Jako, że mamy początek stycznia, postanowiłam krótko podsumować poprzednie 12 miesięcy. Oczywiście skupię się na tych miłych, fajnych i pozytywnych wydarzeniach, bo to właśnie je powinniśmy wspominać!
Żeby jakoś łatwiej się to wszystko czytało, moje 'dokonania' wypiszę w myślnikach. Ale zanim do tego przejdę, chciałam się pochwalić, że większość celów na poprzedni rok spełniłam, z czego jestem bardzo dumna!
Ok, ale przechodząc do podsumowania:
- Jednym z planów na 2016r. było podróżowanie, odwiedzanie nowych miejsc... Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że spełniłam swoje postanowienie - z takich dalszych wyjazdów, byłam w Bułgarii, Pradze, Gdańsku no i dwa razy w Łodzi. Oczywiście wycieczek było więcej, ale te należą do tych ciekawszych!
- Drugą sprawą jest rozwijanie pasji. Tutaj też mogę się pochwalić - robiłam dużo zdjęć, zmontowałam kilka filmików (tutaj możecie zobaczyć jeden z nich - klik), kupiłam nowy aparat, dużo śpiewałam... Ogólnie to poświęcałam bardzo dużo czasu rzeczom, które lubię robić.
- Oczywiście nie mogło zabraknąć takich prostych rzeczy, których nigdy nie robiłam/próbowałam. Głównie odnosi się to do jedzenia - jestem jedną z tych osób, które jedzą sprawdzone rzeczy. No ale w minionym roku spróbowałam chińszczyzny, langosza, jadalnych kasztanów no i przeróżnych smakowych, świątecznych kaw. Proste rzeczy, a cieszą najbardziej!

Co do planów na ten rok, to oczywiście na pierwszym miejscu są podróże. Nie wyobrażam sobie roku bez żadnego wyjazdu! 
Jako że w lipcu kończę 18 lat, chciałabym zdać prawo jazdy i mieć swoje auto. 
Chciałabym również systematycznie prowadzić bloga i kanał na YT. No ale z tym różnie bywa - szkoła i inne obowiązki są ważniejsze od przyjemności...

A jakie są Wasze plany na ten rok? Spełniliście swoje postanowienia na rok poprzedni? 
 Wyżej możecie zobaczyć kilka moich ulubionych zdjęć z 2016 roku. 

35 komentarzy :

  1. Bardzo podobają mi się zdjęcia! Uwielbiam taki klimat. I kotek prześliczny, czy to Ragdoll? Jeśli tak, też mam. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia :* Życzę Ci realizacji wszystkich Twoich planów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne moje postanowienie na 2016 to było zaczęcie regularnie ćwiczyć i się więcej uczyć, no wyszło tak średnio :/ Na ten rok moim postanowieniem jest by bardziej niż dotychczas przykładać się do bloga ♥

    Pozdrawiam
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że odwiedziłaś tyle miejsc!
    http://olgv-kos.blogspot.com/2017/01/happy-new-year-nowosci-od-zaful.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że udało Ci się wykonać postanowienia z zeszłego roku! :)
    Ja nigdy nie mam żadnych postanowień bo i tak wiem, że nic z tego u mnie nie wyjdzie :D
    Zdjęcia śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również odwiedziłam w tym roku kilka ciekawych miejsc i w 2017 też zamierzam podróżować. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości poprawię wygląd swojego bloga i dopracuje go jeszcze bardziej, to jedno z moich postanowień ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie, ze rozwijasz swoje pasje i realizujesz postanowienia o dalekich podróżach! :) Życzę Ci udanego roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z żadnych moich postanowień się nie spełniło z ubiegłego roku, ale mam nadzieję, że w tym roku będzie inaczej i postaram się cokolwiek spełnić z mojej listy. Tobie też życzę powodzenia w spełnianiu swoich postanowień!

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! Gratuluje zrealizowania planów, muszę się od Ciebie dużo nauczyć ;p i powodzenia w następnych planach ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie ze udalo ci sie z podrozami! Super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia!! Fajne, że 2016 udało ci się tyle zrobić :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Podróże to wspaniała sprawa! Świetnie, że udało Ci się dotrzymać tego postanowienia! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ... więc powodzenia w świeżym roku i żeby okazał się on dla Ciebie wspaniały. Wiele podróży i niezapomnianych chwil w 2017 no i oczywiście żebyś spełniła swoje postanowienia. Podróżowanie jest świetne! Zdjęcia które wybrałaś, wyglądają mega :)

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tak samo w tym roku postanowiłam postawić na pasje :) w końcu zdecydowałam się grać w jednym z klubów siatkarskich
    Życzę wiele wiele sukcesów także w tym roku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga. Bardzo mi się podoba :) Jestem pod wrażeniem. Zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia mega!
    Zazdroszczę, że widziałaś tyle fajnych miejsc:)

    Ja w tym roku nigdzie nie byłam;/ Czas to zmienić!

    http://www.justcleo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow! Piękne zdjęcia! <3
    pozdrawiam xx


    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten filmik, który wrzuciłaś jest świetny! To bardzo dobrze, że rozwijasz swoją pasję - czekam na więcej takich filmów/postów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest tu kilka całkiem niezłych zdjęć. Życzę kolejnych sukcesów w 2017 roku :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim planem na 2016 również było podróżowanie i tak samo udało mi się je spełnic :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę że w 2016 udało Ci się spełnić postanowienia noworoczne i spełnić marzenia.
    Pozdrawiam
    motykaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super że udało Ci sie spełnić postanowienia ;) może w tym roku ja bede na tyle skrupulatna, że będę chociaż pamiętać jakie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są świetne. To pamiątka na całe lata, na starość można super powspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super podsumowanie tego roku 2016! Myślę że 2017 to będzie mega motywacja żeby nasze zycie stało sie jeszcze lepsze! <3

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że miałaś udany rok, ale nie stajesz w miejscu, tylko chcesz brnąć dalej :)
    Ja planów na 2017 rok nie mam - zdaję się na spontaniczność, tak jak w 2016 - bo to mi daje największą radość. To, co niespodziewane, smakuje najlepiej :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/19-faktow-na-19-urodziny.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Ja sama nigdy nie narzucam sobie postanowień na nowy rok, gdyż wiem, że nie będę się starała ich spełnić. Mam nadzieję, że postanowienia na 2017 rok, też spełnisz. Super zdjęcia.

    https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post, fajnie, że wytrwałaś w postanowieniach. Zdjęcia są przecudowne. Ja mam tylko jedno postanowienie, chcę czytać dużo więcej książek nisz dotychczas!

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje plany na ten rok to zdać prawko ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia :) Bardzo się cieszę , że miałaś udany rok i jestes z niego bardzo zadowolona :) Życzę Ci aby ten nowy rok był również bardzo udany i dużo uśmiechu na twarzy pozdrawiam :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne podsumowanie i piękna oprawa graficzna! Życzę Ci udanego roku i aby był jeszcze lepszy niż poprzedni!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka