PRAGA

W sobotę miałam okazję być w przepięknym mieście - Pradze. Był to wyjazd ze szkoły na jarmark świąteczny, ale nie zabrakło zwiedzania miasta. Muszę przyznać, że Czeska stolica mnie zachwyciła - architektura, widoki... Wszystko bardzo ładne!
Oczywiście jak to na jarmarku bywa, nie zabrakło różnych pyszności - świątecznej kawy, langosza czy jadalnych kasztanów (próbowałam je pierwszy raz i nawet mi smakowały).
Jedyne na co można narzekać, to czas - było go wystarczająco dużo, jednak godzina czy dwie więcej byłyby idealne. No ale jak na jednodniowy wyjazd nie było źle.
Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wybiorę się do Pragi, może na dłużej niż jeden dzień :)

Byliście kiedyś w Pradze? Lubicie tego typu wyjazdy?

35 komentarzy :

  1. Zazdroszczę tez bym chciała tam pojechac *.*
    Zapraszam do mnie http://ideadiygirl.blogspot.nl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Pradze i miałam jechać w przyszłym roku na wiosnę na wycieczkę szkolną, ale już wiem, że to nie wypali. Może w końcu kiedyś mi się uda odwiedzić to miasto bo jest naprawdę piękne. Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia ;) czym fotografujesz ? Świetny blog, a Praga jest magicznym miastem muszę sie tam w końcu wybrać z rodzinką; ) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia rewelacyjne! co do samej Pragi, to nie miałem okazji jej odwiedzić. Mieliśmy co prawda propozycję wycieczki niedawno, ale mała z dziadkami by nie została przez weekend:P Pojedziemy na pewno wszyscy razem kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazje w tym roku zwiedzić Pragę i przyznam, że bardzo mi się tam spodobało :) Z chęcią pojechałabym tam jeszcze raz

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że Praga to jedno z najładniejszych europejskich miast! Marzę, żeby tam pojechać ☺ Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią odwiedziłabym to miasto!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce Kochana, z przyjemnością wybrała bym się na wycieczkę, lecz z dwójka małych dzieci to ciężka sprawa, słabo idzie się zorganizować :)
    Rewelacyjne zdjęcia.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miasto wygląda na zdjęciach pięknie. Niestety nie miałam okazji odwiedzić Pragi :(

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety jeszcze nigdy nie byłam w Pradze, ale marzę o odwiedzeniu jej! Zazdroszczę Ci! :)
    Zdjęcia piękne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Praga jest na mojej liście miast do zwiedzenia. A teraz jeszcze bardziej chciałabym tam jechać. Jednodniowych wyjazdów tak daleko nie lubię, głównie przez to że nie wystarczająco dużo czasu żeby zwiedzić wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna jest ta Praga! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne widoczki, zazdroszczę, super post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Pragę! Chciałabym kiedyś tam pomieszkać.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej te zdjęcia mnie zaciekawiły! jakiego aparatu używasz?
    zazdroszczę wycieczki, też chcę do Pragi! <3


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat jakim zrobiłam te zdjęcia to Panasonic Lumix TZ80 ;)

      Usuń
  17. Praga jest cudowna! Byłam dwa razy, z chęcią pojadę po raz kolejny! Świetny post :)

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie zwiedzanie stolic, więc po maturze obiecuję sobie, że wyruszę w trasę :) Jeszcze nie byłam w Pradze, ale wielokrotnie słyszałam, że to piękne miasto, więc chyba w końcu trzeba się wybrać! Do tego jarmark bożonarodzeniowy obowiązkowo :)

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  19. *.* Strasznie chciałabym tam pojechać ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Pragę, zachęciłaś mnie tym postem do odwiedzenia tego miasta ponownie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam w Pradze w maju - cudowne miejsce! Polecam pojechać każdemu, bo naprawdę warto.
    Zrobiłaś świetne zdjęcia! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku przepiękne zdjęcia *.*
    Również chciałabym tam pojechać <3
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia,zachęcają do obejrzenia tych miejsc ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam podróże, zarówno te małe, jak i duże :) ale w Pradze jeszcze nie byłam, jednakże bardzo bym chciała się tam wybrać i mam nadzieje, że będzie mi dane w niedalekiej przyszłości.
    Bardzo ładne zdjęcia, zazdroszczę, że miałaś okazję być tam w takim cudownym, świątecznym czasie :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia zazdro zapraszam do mnie http://ideadiygirl.blogspot.nl/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jak tam jest cudownie!!! Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie zrobione zdjęcia, muszę kiedyś odwiedzić to miasto.

    OdpowiedzUsuń
  28. Praga to na pewno jedno z miejsc, które chciałabym odwiedzić, ale niestety wiecznie jest mi nie po drodze - już trzy wyjazdy mi nie wypaliły... piękne miasto i cudowne zdjęcia!
    http://c0deinecutie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiele razy byłam w Pradze. Kojarzę te miejsca z twoich fotografii. Chętnie jeszcze bym tam wróciła.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale tam jest pięknie. Może będę miała okazję kiedyś się tam wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Praga to jest jedno z moich ulubionych miast - byłam tam dwa razy i chciałabym wrócić jeszcze raz! <3 Bo wiem, że wielu miejsc nie widziałam. Widzę, że i zimą jest tam przepięknie <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/haul-aliexpress-kolczyki.html

    OdpowiedzUsuń
  32. W Pradze niestety jeszcze nie byłam, ale kiedyś na pewno się wybiorę :) Piekne miasto

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam w Pradze. Piękne miasto, do którego z chęcią wybrałabym się ponownie ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka