Gdańsk

W nocy z piątku na sobotę wybrałam się z rodzicami do Gdańska. W Łodzi dosiedli się do nas znajomi i razem jechaliśmy nad morze. Na miejscu byliśmy koło 10, więc mieliśmy trochę ponad 12h na zwiedzanie. 
Gdańsk zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie - piękne uliczki, zadbane kamiennice, świąteczne dekoracje... No i oczywiście jarmark, który wczoraj miał swój początek. Młyńskie koło, pełno sklepików, pyszne jedzenie i ta atmosfera - każdy mógł znaleźć coś dla siebie. 
Jarmark w Gdańsku nie będzie jedynym przeze mnie odwiedzonym w tym roku - za tydzień wybieram się do Pragi no i pewnie jeszcze pojadę na jakiś w mojej okolicy. 
Niżej możecie zobaczyć zdjęcia ze wczorajszego wyjazdu, a jeśli tylko macie możliwość, to pojedzcie do Gdańska, bo naprawdę warto :)
Lubicie jarmarki świąteczne? Może byliście już na jednym w Gdańsku? 

42 komentarze :

  1. Piękne miasto Gdańsk byłam w nim w tamtym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Gdańsk, zawsze chętnie tam wracam, i choć znam to miasto już na pamięć , co roku muszę tam być przynajmniej na 3 dni :)
    Pozdrawiam!
    vanillasfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, zgadzam się Gdańsk to zadziwiające miejsce!

    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W Gdańsku byłam trzy razy i na prawdę podoba mi się to miasto. Świetne fotki!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Jarmarki świąteczne uwielbiam i staram się jeździć jak najwięcej. W Gdańsku na Jarmarku jeszcze nie byłam ale mam nadzieje, że będę miała kiedyś taką okazję. A Gdańsk miałam okazję odwiedzić latem i zakochuje się za każdym razem. Ten niesamowity klimat ma każde miasto- Gdańsk też.
    Ah zazdrosne takiego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Jeszcze nigdy nie byłam w Gdańsku :/ Może w tym roku się tam wybiorę ^^

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie byłam na żadnym jarmarku więc zazdroszczę Ci, że miałaś okazję taki zobaczyć, ale w samym Gdańsku byłam i uważam że to piękne miasto :) zdjecia są przepiękne! Zwłaszcza oświetlone koło młyńskie robi na mnie mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, widać już na nich ten magiczny, świąteczny klimat. :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjecia!Kiedys bylam w Gdańsku,ale zbytnio nie zwiedzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że podoba Ci się Gdańsk. Ja byłam tam kilka lat temu i gdyby to miasto było bliżej to chętnie bym się tam wybrała.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdańsk to bardzo piękne miasto!
    Świetne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jarmarku bożonarodzeniowe! Są prześliczne i wprowadzają nas w miły i dlugo wczekiwany klimat świąt. Bardzo ładne zdjęcia! Gdańsk jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam w Gdańsku, a twoje zdjęcia bardzo zachęciły mnie do takiej podróży! Super blo! 💓

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia.
    Gdańsk to bardzo ładne miasto.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja byłam w Gdańsku parę ładnych lat temu, jakoś w 6klasie podstawówki i zrobił na mnie ogrooomne wrażenie! <3 Piękne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  16. W Gdańsku byłam kilka razy, jarmarki tam są świetne :)
    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię Gdańsk, jest to jedno z moich ulubionych miast, więc często do niego wracam

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne nastrojowe zdjęcia;) Gdańsk jest cudowny chętnie wracam do tego pięknego miasta a w tym okresie świątecznym jest cudowny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham Twoje zdjęcia! Wow *,*
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka wycieczka to coś niesamowitego! Chciałabym podróżować. Jeszcze niestety jeszcze nie byłam na żadnym jarmarku ale za tydzień się wybiorę. Trochę świąt można poczuć w ten sposób :) Cudowne zdjęcia, szczególnie te diabelskiego młyna! :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam jarmarki świąteczne, targi świąteczne itp :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Się! Gdańsk to śliczne miasto, zazdroszczę ze byłaś pozdrawiam 😘
    nikolaa123.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdańsk to piękne miasto, jestem tam średnio raz w roku i zawsze jestem zachwycona tak samo :) A spotkania blogerek organizowane tam to mistrzostwo :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie! Zazdroszcze Ci... ja jeszcze nigdy nie byłam w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię jarmarki świąteczne :) Jeszcze nigdy nie byłam w Gdańsku, ale mam zamiar się tam kiedyś wybrać! :) Zdjęcia śliczne :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdańsk jest piękny, byłam i polecam! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3
    www.iamaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę wizyty w Gdańsku, ostatni raz byłam tam ponad 10 lat temu! Kocham jarmarki i jeśli dobrze pójdzie i w tym roku jakies odwiedzę :) Piękne zdjęcia, wspaniały klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku nigdy nie pomyślałabym, że miasto może być takie piękne *.* mega zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, aż sama zapragnęłam wybrać się do Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie byłam na jarmarku świątecznym i tym bardziej w Gdańsku... u mnie niestety nie są organizowane takie jarmarki, mam nadzieję, że moze w przyszłym roku uda mi się wybrac na taki jarmark do większego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. W Gdańsku byłam tylko raz, czego bardzo żałuje. Jest to piękne miasto.
    Co do zdjęć, pierwsze zdjęcie moim zdaniem wygrało. Bardzo fajnie naświetlone, wielki plus!

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne zdjęcia! Aż mam ochotę tam pojechać!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatni raz byłam tam w wakacje, chyba niedlugo znow sie wybiore do Gda ;) Pamiętasz jeszcze mojego bloga? :D

    Czy blogowanie to sposób na zarobek? Wejdz do mnie i dowiedz się tego oraz zobacz piekne zdjecia ze stylizacją

    OdpowiedzUsuń
  34. Chcę tam! Jest pięknie :) Zdjęcia cudowne :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne widoki! Coś czuję, że za niedługo odwiedzę to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam jarmarki świąteczne ale niestety nie byłam na takim aż w Gdańsku. Cudowne miasto i piękne zdjęcia
    Obserwuje i zapraszam do siebie http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdańsk jest piękny, jeszcze nigdy nie byłam tam zimną. Ale jarmark odwiedziłam w moim ukochanym Poznaniu ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka