Christmas Inspirations

Jak u Was wyglądają przygotowania do Świąt? Macie już wszystko przystrojone? U mnie jest już zdecydowana większość ozdób i upieczone pierniki. W tym tygodniu muszę postroić choinkę i dodać kilka świątecznych akcentów. No i zostało jeszcze trochę porządków, z którymi trzeba się wyrobić do piątku!
Jako że przez zeszły tydzień nie miałam czasu zrobić jakiś fajnych zdjęć, postanowiłam, że dodam kilka z serii 'świąteczne inspiracje'. Jeśli jeszcze nie macie pomysłów na ozdoby lub zapakowanie prezentów, to może ten post Wam w tym pomoże :)
Wszystkie obrazki pochodzą z Pinteresta (moje konto - kilk), także tam odsyłam Was po więcej!

Chciałabym Was jeszcze zaprosić na mój YouTubowy kanał, gdzie dodałam filmik z Gdańska. Post dotyczący tego wyjazdu znajdziecie tutaj - kilk.
Kanał na YT - TUTAJ

Nie wiem jak będzie z postami do końca roku, więc na wszelki wypadek chciałabym Wam złożyć życzenia. 
Wesołych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych oraz szczęśliwego Nowego Roku! 

25 komentarzy :

  1. Również życzę Ci wesołych świąt!
    Cudowne inspiracje :)
    Mój blog - zerknij ⛄

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, uwielbiam świąteczne inspiracje, a Ty wybrałaś cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świąteczny czas! Jest taki magiczny i urokliwy. :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierniczki w kształcie zwierząt wyglądają apetycznie. Prawdopodobnie zrobie podobne :)
    Pozdrawaim :)
    Badz lepszym kazdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie zapakowana paczuszka z piernikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie czuję Świąt i oprócz sprzątania, przygotowania stoją w miejscu, ale to wszystko przez bardzo napięty grafik (klasa maturalna + prawo jazdy + treningi). I pewnie wszystko zostawię na ostatnią chwilę :D
    Prześliczne zdjątka!
    Życzę Ci wiele radości w nadchodzące święta :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/pomys-na-prosty-make-up-dla-brazowych.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Minimalistyczne i ze smakiem - dokładnie takie jak lubię i chętnie bym to ściągnęła do swojego salonu!:D super połączyłaś kolorystycznie te zdjęcia. :)

    http://guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się pakowanie prezentu. szary papier, a efekt niesamowity:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje <3 Jedno z tych zdjęć powędruje jako tapeta na telefon
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/2016/12/moje-top-5-produktow-do-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wpadam na twój kanał i świetne inspirujące zdjęcia!
    Nie mogę się już doczekać świąt! :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne inspiracje! Uwielbiam różne inspiracje. A te choinki i pierniczki są cudownee ♥♥
    Świetny blog! pozdrawiam ♥♥

    oliwka-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękne zdjęcia *.*
    u mnie tylko piekliśmy pierniki, reszta dopiero przed nami :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też w tym tygodniu będę ubierać choinkę tylko nie wiem jeszcze kiedy, bo przez cały tydzień jestem zabiegana.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w domu jeszcze nie ma żadnych dekoracji. Urocze inspiracje, szczególnie podoba mi się pierwsze zdjęcie! :)
    Obserwuję!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. ach ten klimat świąt, już nie mogę się doczekać aż nadejdą, a oglądanie takich inspirujących zdjęć aż zachęca do przystrojenia swojego pokoju :)


    poznacswiatl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie jeszcze dekoracje czekają w piwnicy, pewnie do środy.
    Pierniki jutro będę piekła caaały dzień i zobaczymy czy w tym roku bez pomocy Babci uda mi się je zrobić. :)

    Zapraszam serdecznie :)
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne dekoracje wnętrz, zawsze marzyłam o takim świątecznym wystroju w moim domu, od razu przytulniej :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne inspiracje *O* U mnie w domu jedyną dekoracją jest choinka muszę to zmienić
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje. Uwielbiam skandynawski wystrój wnętrz ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka