Christmas getting closer

Święta coraz bliżej, więc powoli wyczuwam świąteczny nastrój. Wszystko zaczęło się oczywiście od filmów i piosenek nawiązujących do tej tematyki, ale początek adwentu to idealny czas na przystrojenie pokoju. 
Mój pokój jest szaro-biały, więc chcąc go jakoś ożywić, zdecydowałam się na mocne, czerwone akcenty. Zresztą wydaje mi się, że jest to bardzo świąteczny kolor. 
Nie może też zabraknąć rzeczy takich jak kalendarz z cukierkami czy świecznik, który sama zrobiłam/stworzyłam. Bardzo prosty w wykonaniu, a ładnie wygląda na stole. 
Przede mną jeszcze pieczenie pierników i innych świątecznych przysmaków, ale o tym w innym poście. Można powiedzieć, że na blogu pojawi się mała seria świąteczna, w której znajdziecie również fajne przepisy :)

Mam nadzieję, że w grudniu posty będą się pojawiać regularnie, ale zobaczymy jak to wszystko się potoczy!

Jak Wy przygotowujecie się do Świąt? Zaczęliście już coś przystrajać?

55 komentarzy :

  1. Ale mni3 zainspirowałaś. Idealne połaczenia kolorystyczne ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne dekoracje, bardzo mi sie podoba świecznik !
    Ja jeszcze w ogole nie udekorowałam swojego pokoju ! :(
    Pozdrawiam,lu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, czerwony idealnie skomponuje się z kolorem ścian Twojego pokoju.
    Ja, niestety jeszcze nie zaczęłam przygotowań, tylko słyszałam w radiu już pierwsze "Last Christmas" ;)

    Pozdrawiam,
    jakaczuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wreszcie się wybrać na zakupy świąteczne żeby kupić jakieś fajne ozdoby, bo na razie mam tylko jedne lampki haha

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ale super udekorowałaś swój pokój <3 <3 Meega *.* Czuje ten kilmacik *.*
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten świecznik bardzo ładnie się prezentuje
    A co do przygotowań to wszystko robię na ostatnią chwilę tylko prezenty kupuje miesiąc wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby :) Z chęcią zobaczę te świąteczne przepisy!
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie czuję magii świąt w tym roku :(

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, muszę przyznać, że fantastyczne zdjęcia, naprawdę ukazują magię świąt ♥
    To ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba! Jest urocze :)

    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły, najbardziej przypadł mi do gustu ten drewniany renifer <3

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Ja już dawno zaczęłam przygotowania do Świąt, chociażby w dekoracjach mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja powoli zaczynam się rozglądać za ozdobami świątecznymi ale myślę, że jakiekolwiek dekoracje pojawią się w domu dopiero po mikołąjkach ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za tydzień już ubieram choinkę :) uwielbiam ten "świąteczny czas " dlatego u nas choinka i inne dekoracje świąteczne stoją aż do połowy stycznia :) pozdrawiam i zapraszam do siebie
    wilbepretty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kalendarz adwentowy. Szkoda, że u mnie nie zdałby to egzaminu :( Ogólnie początek grudnia, to już można poczuć prawdziwy nastrój świąt. Uwielbiam takie coś <3

    http://bartekskrajnowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny klimat :) Uwielbiam dekoracje w takich odcieniach ;) Kojarzą mi się wyłącznie z okresem świąt ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia;). my jeszcze nie zaczęliśmy szykować się do świąt. obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba dla mnie jeszcze za wcześnie na święta, zwykle zaczynam przystrajać gdzieś dwa tygodnie wcześniej.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam świąteczne ozdoby :)
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/11/my-hair-secrets-part-2.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwony kolor kojarzy mi się ze świętami :) Śliczna zdjęcia ^^

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już nie mogę się doczekać świąt i tego całego Xmass-time. A najbardziej nie mogę się doczekać śniegu, którego u mnie nawet nie zapowiadają :(
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow świetne pomysły :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne dekoracje świąteczne. Masz dobry gust, chętnie zobaczyłabym coś jeszcze.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny wystrój pomieszczenia, ja osobiście jeszcze nie zabrałam się do dekorowania mojego pokoju, ale zrobiłam już sobie bałwanka ze skarpety, mam zakupioną choinkę, ozdoby do niej oraz lampki, resztę wykonam jak bałwanka - samodzielnie! No i świeczki - najpotrzebniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. I love Christmas time! Lovely photos *_*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko! Superowy post jak i blog!! Z wielką chęcią zaobserwuję, i zachęciłaś mnie do postów świątecznych oraz dekoraji :)) Świetne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie klimat świąteczny zaczyna się od reklam, potem piosenki, ale reszta sie zgadza! Poki co jestem chora i nie miałam możliwości zająć się dekorowaniem, ale już sporo rzeczy zaplanowałam, zaczynajac od pieczenia pierniczkow z chłopakiem i jego młodszymi siostrami. Dekorowanie to dla dzieci zawsze frajda. Podobają mi sie świeczki, ,chyba tez sie skuszę na czerwone dodatki. Zapraszam do siebie! shiny-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejuuu, jak pięknie! Ja postanowiłam ozdobić pokój dopiero na początku grudnia! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przesłodkie ozdoby! W moim pokoju również pojawiły się pierwsze oznaki świąt :D
    Buziaki ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerzę mówiąc nawet jeszcze o tym nie myślałam :o Zainspirowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam klimat świąt...Jeśli chodzi o mój wystrój,zawiesiłam już standardowe lampki o ciepłym żółtym kolorze :)

    zapraszam do siebie: http://mvzzle.blogspot.com/2016/11/khaki-ootd-autumn-street-style.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śliczne dekoracje!
    Cudne.
    Co do klimatu swiatecznego u mnie zaczęło się od reklam ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. ja miałam piec pierniki w tym tygodniu, ale plany mi się pokrzyżowały, więc tak jak u Ciebie, to jeszcze przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie to wygląda! Już nie długo zaczynam ozdabiać pokój, na pewno skorzystam z twoich porad.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jeszcze na święta nie jestem gotowa, ale u Ciebie wszystko wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeju, jak cudownie masz! :D Ja święta już zaczynam czuć, pokój prawie ozdobiony, mandarynki już zaczynam wcinać więc czego chcieć więcej haha :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow cholernie mi sie podoba... ja dopiero zacznę wszystko przestrajać juz niebawem :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam dekorować pokój na święta! I nie mogę się doczekać jak niedługo będę to robić choć choinka już czeka :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten licznik - renifer jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam za świętami, więc u mnie klimau nie ma :D
    Pozdarawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow cudowny post!! Uwielbiam świąteczne dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne świece i bardzo cudowny kalendarz adwentowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super są te dekoracje!
    Moze zrobie tez cos podobnego do swojego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow jakie piękne ozdoby ! Jak je oglądam to sama je chce mieć i nie mogę się doczekać kiedy udekoruję mój pokój :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham święta! Króluje wtedy mój ulubiony kolor - Czerwony !!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne dekoracje ! Naprawdę już nie mogę doczekać się świąt haha :*
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne dekoracje! ja jeszcze swój pokój mam w jesiennym wystroju:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie jest u Ciebie :D
    W salonie mam kolorystykę szaro-bordową może też pomyśle nad jakimś wystrojem:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale świetny pomysł! Ja zawiesiłam tylko lampki w swoim pokoju ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie to wszystko wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Idealna kompozycja kolorów, aktualnie mam w pokoju bordowe dodatki i te świeczki na pewno by mi się wpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiękne zdjęcia, dodają świątecznego klimatu

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja jestem na etapie poszukiwania inspiracji i zabieram się do przystrajania :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka