Nowości kosmetyczne

Ostatni post z serii kosmetycznej pojawił się na początku września i nie planowałam robić następnego przez kilka dobrych miesięcy. No ale w związku z weselem (na którym byłam w zeszły weekend) musiałam się zaopatrzyć w kilka rzeczy. W połączeniu z kosmetykami które mam już w domu, wyszedł bardzo ładny makijaż, który trzymał się przez całą noc. Nowe nabytki bardzo przypadły mi do gustu, więc postanowiłam, że napiszę o nich kilka słów.

Pierwszym produktem jest wygładzająca baza z Pierre Rene. Muszę przyznać, że baza faktycznie spełnia obietnice producenta - delikatnie wygładza cerę i sprawia, że kosmetyki na nią nałożone utrzymują się bardzo długo. Kolejnym plusem produktu jest bardzo przystępna cena (ok 22zł). 
Mogę ją polecić osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z kosmetykami, lub nie potrzebują czegoś z wyższej półki. 
Kolejnym produktem jest kamuflaż z Catrice. Korektor ma bardzo dobre krycie i jeszcze lepszą cenę (kosztuje ok 13zł). Idealnie wtapia się w skórę ukrywając wszelkie niedoskonałości. Jest dostępny w trzech odcieniach, więc każdy powinien znaleźć swój. 
Jako, że na wesela nie chodzi się często, postanowiłam zaszaleć i kupić paletkę cieni z MUA. Jak na osobę, która nigdy nie miała większej styczności z tego rodzaju kosmetykami, jestem bardzo zadowolona. Paletka spełnia moje oczekiwania, ładne kolory długo utrzymują się na powiece. Cena jest adekwatna do jakości (kosztuje ok 20zł).
 Ostatnimi rzeczami są dwa pędzelki do cieni - pierwszy do nakładania (T20), a drugi do rozcierania (PRO E103). Są dobrze wykonane, wygodne w użyciu i łatwo się je myje (co moim zdaniem jest bardzo ważne). Ich cena to ok 10zł. 

Miałyście okazję testować któreś z wyżej pokazanych produktów? 

36 komentarzy :

  1. Uwielbiam ten korektor z Catrice! Jest wspaniały ♥ Reszty produktów nie miałam okazji testować.
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam korektor z Catrice i pare paletek z MUA i obie rzeczy ogromnie polecam! Nie drogie, a sprawdzają się super. Na pewno się nie zawiedziesz :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swienty post ! Ta paleta cieni bardzo mi się spodobała i te kolory, które się tam znajdują <3
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się zdjęcia mają coś w sobie przyciągającego :)

    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paleta podbiła moje serce, wszystkie kolory są cudowne. I jeszcze te cudne pędzelki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka cieni na prawdę mi się podoba! :) Korektor już czas kupić nowy, więc pewnie skorzystam, tym bardziej, że mówisz, że potrafi ukryć wszelkie niedoskonałości :) Ostatni jaki kupiłam był okropny...
    https://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamuflaż z Catrice w tej wersji używam od kilku dni i muszę przyznać, że się w nim zakochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kosmetyki :)


    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam,że nie znałam tych kosmetyków,a szukam dobrej bazy.
    Koleżanka polecała mi tylko te pędzelki z Makeup Revolution ;)
    Podobają mi się Twoje zdjęcia-świetna jakoś!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię ten korektor :)
    paletka ma super kolorki!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam firmy Pierre Rene i jestem bardzo zadowolona z ich produktów.
    Tak samo korektory z catrice idealnie wszystko maskują :)
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzelki do cieni wyglądają bardzo ładnie! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. PALETA! Ona jest rewelacyjna! Bardzo nam się podoba ;* Mega kosmetyki :) Super nowości! Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kosmetyki :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paletka :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę musiała wypróbować bazę, skoro nawilża, bowiem mam problem z suchą skórą na twarzy. :D A paletka świetna ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Korektor z catrice chyba nie ma sobie równych ;)
    Ładne odcienie ma ta paletka, właśnie zamierzam sobie jakąś kupić.


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne produkty!
    Zapraszam vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój blog jest serio super. Wpis bardzo ciekawy! Jeśli chcesz go pozycjonować to wpadaj do mnie. Dowiesz się jak pozycjonować swojego bloga za free i jak zdobywać linki. Zostawiam link do siebie przeczytajcie i zostawcie komentarz. Z góry dziękuje.
    www.youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam korektor z Catrice i również bardzo lubię! Kryje lepiej niż niejedna droższa marka. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Potrzebuję właśnie takiej bazy :) Coś co utrzymuje makijaż jest niezbędne na większe wyjścia :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam sie w paletce! Cudowne kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna interesuje mnie marka Pierre Rene i zbieram informacje na jej temat! Dlatego dobrze, że ta baza się sprawdza, będe wiedzieć na przyszłosć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale swietnej jakosci zdjecia, rob to dalej a Twoj blog na pewno znajdzie sie wysoko w rankingu

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama używam korektora z Catrice i jestem z niego bardzo zadowolona. Jedynym jego minusem jest to, że jest tłusty.
    Pozdrawiam
    https://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytalam duzo opinii o tym korektorze z Catrice! musze kiedyś go w końcu wypróbować :P



    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta paletka jest cudowna, ma bardzo fajne odcienie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  29. Zastanowię się nad zakupem bazy, ponieważ ostatnio zaopatrzyłam się na promocjach w tę z Wibo i jestem totalnie niezadowolona. Stoję również przed zakupem pędzelków :) Jakiej firmy najbardziej polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz wyżej pokazanych testowałam pędzelki z Hakuro i były bardzo fajne :) Ale niestety nie pamiętam dokładnego modelu...

      Usuń
  30. Słyszałam tylko o kamuflażu z Catrice, ale produktu nie testowałam żadnego :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam o różu z Catrice, podobno świetny :D Paletka z Mua ma świetne kolory :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  32. ja słyszałam dobre rzeczy o tej bazie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka