Missing summer

Czy tylko ja tak bardzo tęsknię za wakacjami? Jest dopiero październik, a pewnie wszyscy mają już serdecznie dość. Słońce, może, plaża... Do tego pozostało jeszcze osiem miesięcy! Osiem długich miesięcy zapełnionych sprawdzianami, kartkówkami i innymi obowiązkami. Nie pozostało nam nic innego jak czekać i liczyć dni 'od wolnego do wolnego' aż w końcu będą wakacje. 

Od początku tego miesiąca tyle się dzieje, zarówno w szkole jak i poza nią. Po prostu nie mam czasu na zrobienie jakiś sensownych zdjęć na dworze. Kiedy wychodzę do szkoły jest ciemno, kiedy wracam też. Do tego wszystkiego ta pogoda... Chcąc nie chcąc, muszę Wam, dzisiaj pokazać kilka zdjęć z minionych wakacji. Wszystko za czym tęsknię i o czym myślę siedząc w szkole. 

A za czym Wy najbardziej tęsknicie? 

36 komentarzy :

  1. ja tęsknię po prostu za słonecznymi dniami :)
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ból, szkołę już skończyłam, ale pracuję po 12h i z czasem na zdjęcia też jest ciężko. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) kinga-gloria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia ! zaobserwowałam !
    POZDRAWIAM gorąco !
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Ja najbardziej tęsknie za wstawaniem o dowolnej porze, mieszkaniem z rodziną(obecnie jestem na studiach w innym mieście) oraz za wyjazdami oczywiście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się patrzy na takie zdjęcia to ciężko nie tęsknić za latem!!! Ale ja mimo wszystko wolę jesień. Tak wiem,jestem odludkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjecia, bardzo ladny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, wakacje to to czego bym teraz potrzebowała ;)
    Pozdrawiam!

    szkice-moda-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. My też tęsknimy... Jeszcze we wrześniu siedzieliśmy sobie na włoskiej plaży, a teraz taka jesienna słota za oknem... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj.. Ja też zdecydowanie tęsknie za wakacjami! Już jestem wykończona. Aktualnie żyje według zasady "byle do piątku" i tak cały czas! Jeszcze tylko 240 do wakacji! Damy radę! Przepiękne zdjęcia, najbardziej spodobało mi się ostatnie ;)
    Super blog, zostaje na stałe!

    Pozdrawiam
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja też tęsknię za ciepłem :) nie lubię chlapy jesiennej:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie <3 https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też brakuje wakacji.;<
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakże piękne miałaś widoki <3
    mogłabyś u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie się tak rozmarzyć i przypomnieć sobie jak było fajnie w wakacje..

    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie tęsknię za wakacjami, bo mieszkając na wsi zwykle nie są takie błogie jak w mieście. Nie lubię lata, nienawidzę upałów. Dobijasz mnie... 8 miesięcy? W takim razie jeszcze mniej mi pozostało do matury! Eh... wszyscy teraz tylko otym.
    Natomiast tęsknię za szczęśliwym dzieciństwem. Chwilami, kiedy dopiero poznawało się życie, ludzi i nie miało większych trosk.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog i post. Obserwuje
    www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog i post. Obserwuje
    www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku ja znów chcę wakacji :(( Wstawanie o 15, chodzenie spać o 7, spotkania z przyjaciółmi, wyjazdy awww :(( *.*
    Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Też tęsknię za latem,tym bardziej że pomimo choroby nie mogłam się nim cieszyć i nawet go odczuć.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tylko zobaczyłam te zdjęcia jeszcze bardziej zachciało mi się wakacji, których i tak okropnie mi brakuje! Bardzo ładne wakacyjne zdjęcia. Tęsknie za nimi!

    Pozdrawiam! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj dopiero po zobaczeniu twoich zdjęć uświadomiłam sobie jak bardzo brakuje mi wakacji :( No ale teraz zostało nam cierpliwie czekać do kolejnych i cieszyć się z jesieni i nadchodzącej zimy, która także ma swoje uroki!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju, jakie cudowne zdjęcia, aż zatęskniłam za wakacjami i ciepełkiem :c


    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia! Ja również tęsknię za wakacjami :)
    >aalicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tęskne niewyobrażalnie mocno. czasu nie cofniemy - więc z niecierpliwością wyczekuję Bożego narodzenia. Potem zacznę wyczekiwać wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak wróciłabym na Teneryfę. Wtedy było tak ciepło i słonecznie.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne zdjęcia! Również tęsknię za wakacjami ;c

    OdpowiedzUsuń
  27. Tęsknię za latem ! Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju tak cudowne zdjęcia i takie typowo wakacyjne, że aż zatęskniłam za tymi wakacjami :c

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje zdjęcia uświadomiły mi, jak bardzo tęsknię za wakacjami :) świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie tęsnkie za możliwością wysypiania się oraz za czasem, którego teraz strasznie mi brakuje :/
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też tęsknię za wakacjami, ale cieszę się, że jest szkoła, bo lubię do niej chodzić ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Tęsknię za wolnością, godzinami spędzonymi w autobusach na podróżowaniu i wielogodzinnym czytaniem...
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Też tęsknie za wakacjami, za ciepłem i wolnym czasem Teraz jestem przed maturą i nie mam go za wiele.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka