Chasing Sunsets

Jedną z rzeczy, na które mogłabym patrzeć godzinami jest zachód słońca. Jest to dla mnie zjawisko piękne i wyjątkowe. Niebo przybiera wtedy przeróżne kolory i jest niepowtarzalne.
Zachód słońca to chwila, w której nie muszę nic robić - mogę się relaksować... Wielki kubek herbaty, wygodne miejsce i plany na wieczór gotowe! Taka mała rzecz, a cieszy.

Wydaje mi się, że każdy ma taką swoją 'małą wieczność', która mogłaby trwać i trwać... Dla jednych będzie to czas spędzony z drugą połówką, dla innych pieczenie babeczek, a dla mnie zjawisko przyrody. Uważam, że człowiek mimo, że zna różne zaawansowane techniki nie potrafiłby stworzyć czegoś równie pięknego jak zachód słońca. 

"Najcenniejszym przymiotem natury jest jej rozmaitość" ~ Aleksander Świętochowski 

A co jest Waszą 'małą wiecznością'?

29 komentarzy :

  1. uwielbiam zachody słońca, szczególnie te różowo-fioletowe. zdjęcia są prześliczne!! :) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże zdjęcia są cudowne, szczególnie to na plaży przypomina mi wakacje <3 Ja także uwielbiam wprost zachody słońca, są takie piękne i romantyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to sam nie wiem co jest dla mnie taką "małą wiecznością". Może spędzanie czasu z rodziną? Sam nie wiem. Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachody słońca są piękne, uwielbiam patrzeć na kolorowe niebo, najbardziej w odcieniach różu :) Super zdjęcia!!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cidowne widoki zazdroszcze :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne widoki zazdroszcze :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam siedzieć na tarasie z kubkiem herbaty i patrzeć w niebo, taki mój samotny czas. Niestety teraz zbyt zimno, więc przestawiam się na kanapę i ciekawą książkę :) Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zachody słońca, są przepiękne! ♥
    Moją "małą wiecznością" są chwile spędzone z najbliższą rodziną i z przyjaciółmi.

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK -
    Zapraszam do małego konkursu na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam zachody i wschody, mogłabym patrzeć na nie godzinami! :)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis! :)
    Moją małą wiecznością jest spędzanie czasu z ludźmi, których kocham, a także gorąca kąpiel :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia ! Zachód słońca to coś magicznego :* uwielbiam patrzeć również na to zjawisko jest cudowne <3

    Pozrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak spodobały mi się te zdjęcia, że nie wiem co napisać odnośnie tekstu! :D Wybacz <3

    Zapraszam na nowy post. :) ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne zdjęcia! Ja również uwielbiam, zachody słońca! :)

    Pozdrawiam
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak napisałaś dla jednych druga połówka jest wiecznością. Tak jest i dla mnie, Tobie także życzę tego doświadczyć. Również uwielbiam zachody słońca, jednak tylko w lato i gdy jest ciepło. Zmarzlak jestem!
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również uwielbiam zachody słońca, patrzenie na nie sprawia mi dużą przyjemność i zwykle uwieczniam je na zdjęciach aby móc później je podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mega cudowne zdjęcia!Najbardziej podoba mi się chyba ostatnie- ma taki piękny klimat *-*
    Pozdrawiam!

    www.ramamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam zachod słońca :) Najbardziej nad morzem, kocham ten widok ! dalialehmann.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachody są piękne, ale wschody są jeszcze piękniejsze. Najlepsze zaobserwowałam latem nad Bałtykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje zdjęcia zachodów są niesamowite! Kocham zachody słońca i sama zamierzam dodać swoje zdjęcia do siebie.Życzę Ci wielu wspaniałych chwil przy zachodach słońca.Gorąco pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. także lubię zachody jak i wschody słońca!
    jakiego aparatu używałaś do zdjęć? są cudne!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zdjęć używałam albo Canona EOS 700D albo iPhona ;)

      Usuń
  22. Prawda, ja sama mogłabym po prostu siedzieć godzinę i patrzeć na niebo, jego kolorowe barwy.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurdę :) same nie wiemy co jest naszą wiecznością ;) Hmm może czas spędzony razem i to szaleństwo hehe :D Zdjęcia to SZTOS! Są przepiękne <3 Na prawdę robią wrażenie :) Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka