Summer Outfit || Back To School

Za  nami rozpoczęcie nowego roku szkolnego. Muszę przyznać, że trochę się boję. Zaczynam drugą klasę liceum z rozszerzeniem matematyczno - geograficznym. Nie mam zielonego pojęcia jak mi pójdzie, ale jakoś muszę dać radę! Wiem, że po matematyce jest bardzo dużo możliwości, więc głównie to skłoniło mnie do tego, żeby wybrać ten kierunek. No a geografia zawsze może się przydać.
Oprócz szkoły mam też zajęcia dodatkowe, przez co tydzień mija mi w mgnieniu oka. W sumie to żyję 'od szkoły do zajęć' i 'od zajęć do szkoły'. Mam nadzieję, że chociaż w weekendy będzie trochę luzu żeby odpocząć i napisać coś na blogu. 

Korzystając z ostatnich dni wakacji, wybrałam się do ogrodów Kapias w Goczałkowicach. Jest to przepiękne miejsce, w którym można pospacerować, odpocząć lub zjeść pyszne lody. 
Jeśli mieszkacie gdzieś blisko, to polecam Wam to miejsce na niedzielny wypad z rodziną. Idealne warunki, żeby odpocząć od szkoły i sprawdzianów!














32 komentarze :

  1. Miejsce rzeczywiście przepiękne. Też chcę takie spodnie, ale zbieram się z zakupem już z rok haha
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia. :) Lubię takie rodzinne wypady.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit :) mam podobną koszulę
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwszym dniu w szkole,chcę z powrotem wakacje hah! Nie słyszałam nigdy o tym miejscu a wydaje się ciekawe. Świetne zdjęcia!
    black-berry-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor butów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja naprawdę dobra. Kobieca. Spodnie i buty są świetne. Piękny uśmiech, oby częściej witał na Twojej buzi. Pozdrawiam :)

    http://gloryhaul.blogspot.com/…/plany-lekcji-od-gloryhaul.h…

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)
    Każdy z nas na pewno boryka się z początkiem roku szkolnego. Ja jestem teraz w drugiej gimnazjum, a to najtrudniejszy czas w gimnazjum.
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne miejsce! Powodzenia w szkole :D
    Piękne buty <3
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce, extra widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz, masz świetne buty! A zdjęcia zrobione w ciekawym miejscu! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torba nie wiedziałam ze w Ikei znajdę takie cuda :) zawsze chciałam kupić te Reeboki i jakos zawsze wybierałam inne kolory, ale teraz chyba się skuszę. Super wyglądają do jeansów !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!
    Ja też jestem w 2 lo, ale na profilu biologiczno - chemicznym ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne miejsce
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piekne miejsce! :) wow podziwiam ten profil matematyczny bo ja jestem totalna humanistka ktora nienawidzi liczenia geografii fizyki itd itd to nie dla mnie! trzymam zatem kciuki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super oufit. Zakochałam sie w spodniach i butach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetny, dzienny outfit ;)

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie prezentują się te spodnie ! :)
    Udany post jak i stylizacja :)
    pozdrawiam,Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :D Ja również od września uczęszczam do drugiej klasy liceum. Tyle, że o profilu humanistycznym. Bardzo boję się rozszerzonego polskiego jak i historii. Aczkolwiek największy postrach sieje we mnie matemtyka, tzw. królowa nauk 😂 Jakoś to będzie, byleby do wakacji :D
    futrografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam pojęcia, że tam jest tak pięknie!
    ja sama teraz zaczynam 2 klasę liceumz rozszerzeniem chemii, biologii i fizyki i mega się stresuję...
    obserwuję :)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! Spodnie mega mi się spodobały! :)
    Super post!

    Zapraszam na nowy post!!
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/09/motywacja.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w szkole! Zdjęcia są boskie i bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    http://panidosiaczek.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna stylizacja, bardzo podoba mi się kolor koszuli :) Świetne miejsca na zdjęcia :) Czekam na kolejne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nigdy nie podobały mi się "podarte" spodnie, ale reszta całkiem fajna, szczególnie buty, lubię pastelowe kolory.
    Co do szkoły, to zależy w jakim kierunku chcesz potem iść, wolisz iść bardziej w stronę ścisłych kierunków to matematyka jest jak najbardziej ważna, chociaż rozszerzenie jest ciężkie, już lepiej (moim zdaniem) przyłożyć się do podstawy, jeśli bardziej human to polski jest ważny, rozszerzenie z polskiego jest bardzo łatwe za to. Geografia to dobry przedmiot dodatkowy, niemal uniwersalny i nie taki trudny na rozszerzenie. Mówi osoba która w tym roku zdawała maturę z tych przedmiotów.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Również zaczynam drugą klasę liceum i się troszkę boję. Bardzo fajne zdjęcia i stylizacja!

    Pozdrawiam, obserwuję :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia. Dobrze zrobiłaś, że poszłaś na ten kierunek, bo tak jak powiedziałaś, matematyka zawsze może się przydać.
    http://lifejulczistyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też w liceum miałam rozszerzoną geografię :) baardzo fajny przedmiot, mile wspominam. Powodzenia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się stylizacja, bardzo ładnie Ci z uśmiechem na buzi :)
    Pozdrawiam :*

    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja na maturce mialam pisać geo rozszerzoną jednak po kilku arkuszach zrezygnowalam i zmienilam na polski- w efekcie czego napisalam rozszerzenie lepiej od podstawy ;P

    super zdjęcia kochana, spodnie sztosik :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka