Perfect Gift

Październik jest dla mnie 'gorącym' miesiącem jeśli chodzi o kupno prezentów. Zawsze staram się znaleźć coś wyjątkowego, aby dana osoba wiedziała, że jest to wybrane specjalnie dla niej. W tym roku w październiku mam m.in. wesele oraz Dzień Nauczyciela. To znaczy moja mama jest nauczycielką, więc zawsze kupuję kwiatki i jakiś drobny upominek...
Jeśli chodzi o dodatki do prezentów, z pomocną przyszła mi strona MyGiftDNA. Znajdziecie tam mnóstwo rzeczy na wiele okazji. Kontakt z przedstawicielem firmy jest bardzo dobry, wysyłka błyskawiczna no a produktami jestem zachwycona. Dodatkowo wszystko możecie spersonalizować, więc jest to pomysł na idealny prezent. 
Jeśli chodzi o moje zamówienie, to wybrałam trzy rzeczy - pierwszą z nich jest pendrive dedykowany do przyszłej Młodej Pary. Tak jak już wspominałam we wstępie - na początku października idę na wesele. Od siebie do prezentu chcę dorzucić wideo i kilka zdjęć z wesela (oczywiście będzie już po ślubie i całej imprezie, ale jednak jako prezent). Pomyślałam więc, że wszystko będzie na pendrivie, który został na tą okazję specjalnie wygrawerowany. 
Kolejne rzeczy zostały przygotowane z myślą o mojej Mamie. Notes i duży kubek na kawę to idealny zestaw dla każdego nauczyciela! A jeśli o nią chodzi, to jest i dosłownie i w przenośni "Kobietą z klasą". Myślę, że taki prezent przypadnie jej do gustu no i przyda się w pracy!
Zapraszam Was do odwiedzenia sklepu. Może znajdziecie tam prezent dla bliskiej Wam osoby, który będzie dedykowany tylko i wyłącznie dla niej. 

27 komentarzy :

  1. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kubki, czy kubki z napisami, czy grafikami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego typu prezenty. To naprawdę świetna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na prezent, tym lepiej, że to twoja mam i wiesz, co by się jej, spodobało. :D

    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tej stronce, a bardzo lubię personalizowane prezenty, więc myślę, że kiedyś skorzystam :) Super!

    Pozdrawiam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły! Dla mnie najlepszym pomysłem, kiedy go nie mam jest kupienie kubka, o którym wspomniałaś w poście. :) Niedługo moja przyjaciółka ma urodziny, więc będzie czekał mnie problem, co kupić. No a nauczycielom to nie wiem, pewnie klasowo złożymy się na prezent dla wychowawczyni, a reszcie damy po kwiatku. :D
    Przydatny post!

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły, myślę, że na Dzień Nauczyciela dla wychowawczyni spróbujemy złożyć zamówienie z tej strony, prezenty wyglądają pięknie i są bardzo spersonalizowane, co mi się podoba :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również w październiku idę na wesele! Taki pendrive to świetna sprawa. Wygląda bardzo ładnie i oryginalnie.
    maartiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały post, dodawaj więcej, aż chce się czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetne prezenty :) Widać, że są na prawdę od serca. Szczególnie podoba mi się ten pendrive. Wspaniała pamiątka a także będzie pewność, że zdjęcia z tak wyjątkowej okazji nie zginą gdzieś w stercie innych penów :)
    Mam nadzieję, że prezenty wszystkim się spodobają i będą świetną pamiątką na lata :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetny pomysł! ;)
    Na pewno skorzystam przy najbliższej okazji :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jaki świetny kubek! mega :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubek mi się najbardziej podoba :) Pozdrawiam fotopola :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojeeej ale sliczne, uwielbiam takie "pierdółka" haha, zaraz zobacze co ciekawego proponują na pomadek stronce, moze akurat znajde cos dla siebie :)


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Umm... ja bym raczej pomyślała, że osoba, która daje mi takie prezenty nie miała żadnego pomysłu i nie zna mnie na tyle, by wiedzieć co lubię. :| Ale kto co lubi. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły na prezent. Muszę koniecznie zajrzeć do tego sklepu internetowego
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kubek wygląda świetnie! :D
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, nie słyszałam o tym sklepie, ale pomysły są bardzo inspirujące! Na pewno mamie oraz parze młodej prezenty bardzo się spodobają!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne i pomysłowe prezenty ! :D

    http://xnever-look-backx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehe, świetny ten notes i kubek, a napis w sam raz ;)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tym sklepie wiele razy aż w końcu na niego zajrzałam i bardzo mnie urzekł! Masa świetnych rzeczy które idealnie nadają się właśnie na prezenty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę ze te rzeczy będą idealnie pasowały na prezent :)
    Pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten sklep!
    Podsunęłaś mi świetny pomysł na prezent z okazji Dnia Nauczyciela ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne prezenty! I świetnie dobrane dla Twojej mamy. Pendrive również doskonały :) OBy się na nim zmieściło wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe pomysły na prezenty ! :D My, póki co, nie mamy jeszcze obmyślonego prezentu dla wychowawczyni, ale coś się wykombinuje :D




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<     

     
      


         

    OdpowiedzUsuń
  25. Ze wszystkich rzeczy najbardziej do gustu przypadł mi notes :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam kalendarz stamtąd i kilka rzeczy kupowałam na prezent. Fajna strona z pomysłami na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygrawerowanie daty, imienia oraz tekstu na rożnych rzeczach jest super pomysłem na prezent:)
    Tak jak ty uwielbiam robić prezenty! Zawsze stawiam na coś oryginalnego!
    Moi rodzice 29 września mieli 10 rocznicę ślubu:) Dostali ode mnie pudełko ręcznie ozdobione techniką decoupage z ich imionami i datą ślubu:) a do środka włożyłam im karnet z wykupioną sesją zdjęciową:))) Byli zachwyceni :))))
    Pozdrawiam!
    http://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka