Nowości kosmetyczne

W ostatnich tygodniach wakacji zaszalałam jeśli chodzi o zakupy. Zdecydowana większość, to kosmetyki lub produkty do pielęgnacji. Jest też kilka ubrań i dodatków, ale to nie na nich się dzisiaj skupimy. Poniższych rzeczy nie jest dużo, ale myślę, że są warte pokazania.
Testowałyście któreś z poniższych produktów? Co o nich mylicie?

Podczas wakacji bardzo często przebywałam na słońcu, więc muszę zadbać aby moja cera nie była wysuszona. Do tego warto ją oczyścić na dobry początek nowego roku szkolnego. W tym celu zaopatrzyłam się w kosmetyki Clinique z serii '3 Kroki Clinique'. Słyszałam bardzo wiele pozytywnych opinii na temat tych produktów, więc postanowiłam, że sama je przetestuję. 
Kolejnymi produktami z serii pielęgnacyjnej są żele pod prysznic z The Body Shop. Mają bardzo intensywny zapach, a małe opakowania są bardzo poręczne - można je ze sobą wszędzie zabrać i nie zajmują dużo miejsca. No a dodatkowo nigdy nie mogę zdecydować się na jeden zapach, więc kupując mniejsze opakowania mogę sobie wybrać ich więcej. 
Ostatnimi rzeczami jakie chcę Wam pokazać są kosmetyki. Przepiękny lakier do paznokci z Essie, brązowo-różowa szminka z Oriflame oraz tusz do rzęs marki Pupa. Tutaj nie ma się co rozpisywać. Mogę tylko powiedzieć, że jestem z tych produktów zadowolona (mimo, że lakier ma bardzo słabe krycie). 

30 komentarzy :

  1. Bardzo zaciekawiły mnie te żele z The Body Shop, muszą pięknie pachnieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam the body shop. Mam już kilka kosmetyków w swojej toaletce. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. O produkty z Clinique, chciałabym je przetestować kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem czy faktycznie kosmetyki z CLINIQUE są tak świetne jak mówią. Czekam na recenzję ! ;)

    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam już drugą buteleczkę tego tuszu, jest fenomenalny!
    Uwielbiam kosmetyki z The Body Shop, miałam zestaw żel+masło - najlepsze jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Clinique i The Body Shop <3 Kolor lakieru z Essie wybrałam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor lakieru z essie, muszę je w końcu wypróbować! szkoda, że tak słabo kryje, może to zależy od koloru :/
    chętnie wypróboiwałabym tych żeli pod prysznic, muszę pięknie pachnieć:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow taki bordowy lakier będzie idealny na zbliżającą się jesień :) lubię taką głębię koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyne, co wpadło mi w ręce z tych kosmetyków to tusz czerwony Pupa. Byłam z niego zadowolona, choć ja uwielbiam 2 000 kalorii z Max Factor, z Hebe. Kocham go. ❤

    https://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteśmy bardzo ciekawe tego drugiego zestawiku! :) Bardzo nas kusi ^^ Lakier ma prześliczny kolor :) SUPER nowości ^^ Widać, że zakupy udane :D <3 BUŹKA ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. najchętniej wszystko wrzuciłabym do swojej kosmetyczki <3

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nowości, niektóre kojarzę ze sklepów :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadnego z nich nie testowałam, ale słyszałam same pozytywne recenzje. Lakier z Essie ma wspaniały kolor. Idealny na jesień :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ten tusz z Pupy. Na początku był super, potem strasznie dużo tuszu nabierał i się kleił, a teraz znów jest w porządku... Trochę dziwne i nie tylko ja tak miałam.. Ważne, że już jest ok :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Także mam ten tusz i strasznie mi sie podoba :)
    Bardzo ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu przetestować kosmetyki CLINIQUE . :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Clinique,to świetna firma. The Body Shop też chwali się powodzeniem :)
    Bardzo przydatna recenzja. Spróbuj pisać więcej :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne kosmetyki. Mam ten tusz do rzęs jestem z niego bardzo zadowolona.
    http://spam2506.blogspot.com/2016/09/straz.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, elegancki kolor lakieru do paznokci.

    http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa tej szminki z Oriflame :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  21. '3 Kroki Clinique' przekonały mnie chetnie przetestuje na własnej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaa te kosmetyki są swietne mam połowe z nich, a z opisu wydają się swietne. Mam ochtę jechac od razu do sklepu kupić je wszystkie. Zele pod prysznic-najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. :-)

    http://skin-laser.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tym czerwonym lakierze! Kupił mnie na całego!
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne post ! Te pierwsze kosmetyki bardzo mnie zaciekawiły, wyglądają bardzo ciekawie i myślę, że sa naprawdę godne polecenia :) jeśli chodzi o żele pod prysznic z chęcią bym weszła weszła ich posiadanie jak będę w Warszawie może uda mi się zamówić :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę tak naprawdę wszystkich kosmetyków, ale najbardziej tych z Clinique:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ochotę na ten zestaw klinki, bo tak samo jak ty moja skóra w te lato przebywała na słońcu ale mam pytanka: gdzie go kupiłaś i po ile? A co do lakieru to piekny kolorek ;)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety nie testowałam żadnego z tych kosmetyków, ale na pewno któryś wypróbuje!:)

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne produkty, bardzo mnie zainspirowałaś :) pozdrawiam xoxo just-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też pod koniec wakacji się obkupiłam, ale w ubrania :D
    Pierwszy raz słyszę o żelach pod prysznic z The Body Shop.

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka