FAVOURITE BLOGS #5

Ostatni taki post był w styczniu tego roku, więc postanowiłam, że trochę zaktualizuję listę ulubionych blogów. Oczywiście na strony z poprzednich postów (na które Was zapraszam - klik) również wchodzę, ale cały czas odkrywam nowe. 
Jak już kiedyś wspominałam, lubię czytać blogi związane z modą, fotografią, podróżami czy architekturą. Oczywiście dużą wagę przywiązuję do zdjęć - muszą mieć w sobie 'to coś' nawet jeśli są zrobione telefonem. Treść też jest bardzo ważna, ale to głównie fotografie sprawiają, że lubię odwiedzać dane strony. 
Może znacie któreś z poniższych blogów? Na co Wy zwracacie uwagę odwiedzając jakieś strony? 

Shot From The Street blog Lizzy Hadfield. Miłośniczki mody, kotów i herbaty. Jest studentką sztuki. Oprócz bloga prowadzi również kanał na YouTube na którym porusza tematy związane z modą, ale nie brakuje 'weekly vlogów'.
 Janni Deler - 26-letnia Szwedka mieszkająca w Monako. Jak sama opisuje - kocha wszystko, co jest związane z modą, podróżami i fitnessem. Na blogu oprócz zdjęć stylizacji możemy zobaczyć fotorelacje z wielu podróży.
 Cup of Couple - Hiszpański duet, który na blogu oprócz zdjęć związanych z modą pokazuje fajne miejsca na Ziemi, co można zwiedzić i gdzie dobrze zjeść. Strona idealna dla miłośników mody, podróży i fotografii.
 Lydia Elise Millen - 28-letnia Angielka, której 'moda' to drugie imię. Na blogu porusza wszystkie tematy - od mody, przez zdrowie, przepisy, urodę na podróżach skończywszy. Tak jak poprzednie Panie, prowadzi kanał na Youtube o podobnej tematyce.
 Wszystkie zdjęcia pochodzą z podanych blogów. 

31 komentarzy :

  1. Fajny przegląd blogów. Super że wróciłaś do blogowania :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Lydie, mam nawet zamiar poświęcić jej post w niedalekim czasie ;)
    Super blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nie znam żadnego :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tych blogów, ale ci Hiszpanie mnie zaciekawili. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ! Nie slyszlama nigdy o tych blogach najbardziej zacikawila mnie Janni z chęcią tam zajrzę :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych blogerów, ale koniecznie sprawdzę ich działalność, wyglądają bardzo inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytam nieco inne blogi :D
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku też uwielbiam Lydie :) Widzę, że mamy podobny gust :) + Nie powiedziałabym, że Janni ma 26 lat ;O dałabym jej 22 :) www.dlifebook.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne propozycje :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe blogi, a ja właściwie obserwuję tylko polskie, więc ich nie znałam :(
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o żadnym z tych blogówe :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że masz świetny gust :) Twój post pokazuje jakim zróżnicowanym i inspirującym miejscem jest blogosfera

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow nie znałam tych blogów ! Chętnie je odwiedzę, nabiorę troche inspiracji :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post
    http://patrycjakolosowska.blogspot.com/2016/09/13-09-16.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne pozycje znalazłaś! kompletnie nie znam tych blogów :D ale pomału się to zmieni, bo bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy wpis, wybrałaś fajne osoby myślę, że ich blogi są na prawdę świetne. Również prowadzę bloga o podobnej tematyce ;)

    https://friendsofchoice216.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz czytam o tych blogach! Ale niektóre mnie zaciekawiły, musze na nie wejść! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Do tej pory nie słyszałam o żadnym z tych blogów. Chętnie sobie zobaczę :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wymienionych kojarzę jedynie Lydie, której bloga osobiście uwielbiam. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie znam, ale Janni jaka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że prawie same o modzie, raczej takich nie przeglądam, ale dobrze, że znalazłaś takie, które się Tobie podobają :)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam bloga janni! :)
    już obserwuje!

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się Twój post, super się go czyta i można natrafić na fajne blogi!
    PS. Uwielbiam Janni! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze? Nie znałam nikogo :) Ale styl pierwszej blogerki trafia idealnie w mój gust ❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki Tobie odkryłam te blogi bo nigdy wcześniej o nich nie słyszałam :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam ani jednego blogera, ale wydają się być ciekawymi osobami. Muszę sprawdzić ich czym prędzej a może wyłowie jakieś perełki blogowe :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie uświadomiłam sobie, jak zaniedbałam bloga, zbytnio tych blogerów nie kojarzę, ale chętnie po nadrabiam zaległości
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety nie znam żadnego z wymienionych przez Ciebie blogów :(

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam żadnego z tych blogów :) Trochę szkoda, że wszystkie są modowe, bo nie jest to do końca moja tematyka :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie znam tych blogów ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i kurtka)? Będę bardzo wdzięczna za pomoc :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/09/green-bomber-jacket-black-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka