My new love - Ukulele

Niedawno pojawił się post o urodzinowej niespodziance (post - kilk). Jednym z prezentów o którym nie wspomniałam były ukulele. Od urodzenia interesuję się muzyką, gram na pianinie, gitarze, śpiewam... Można powiedzieć, że mam to we krwi. 
Już od jakiegoś czasu chciałam zamiennik dużej gitary, który można wszędzie ze sobą zabrać. Znalazłam zaufaną stronę w internecie i zaczęłam przeglądać. Na początku wybrałam kolorowe ze wzorem, ale później doszłam do wniosku, że tradycyjny brąz z jakimiś wstawkami będzie idealny. No więc kiedy znalazłam już swoje ukulele zaproponowałam rodzicom, że właśnie je chcę dostać na urodziny. Z racji tego, że lubią gdy rozwijam swoje pasje, zgodzili się. 
Muszę Wam przyznać, że każda piosenka zagrana na tym instrumencie brzmi wyjątkowo. 
Bardzo się cieszę, że dostałam ukulele, które zachwycają mnie nie tylko brzmieniem ale również wyglądem. Palmy i żółwie nawet w najgorsze zimowe dni będą przypominać o wakacjach. 
Gracie na jakimś instrumencie? Może macie ukulele? 

18 komentarzy :

  1. wow, zazdroszczę talentu muzycznego :)) ukulele robi wrażenie, jest pięknie zrobione :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam osoby, które grają na jakikolwiek instrumencie, wkładają w to wielki trud.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja przyjaciółka gra na ukelele i muszę przyznać, że dźwięk tego instrumentu kołysze moja duszę... ;)
    Świetny prezent, wygląda genialnie z tymi palmami!
    Graj jak najwięcej! ;)

    Powodzenia i zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, ale śliczne ukulele! Ja kiedyś grałam na flecie poprzecznym, ale to chyba niestety nie było dla mnie.
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie dość rzadko spotykany instrument, ktoś dał Ci oryginalny prezent :) Kiedyś zaczęłam uczyć się grać na gitarze, ale niestety szybko się poddałam.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasja muzyczna to coś pięknego :) Sama gram na gitarze i na keyboardzie. Ostatnio trochę mniej ze względu na studia, nie mam aż tyle czasu. Ale muzyka zawsze towarzyszyła mi w życiu. Powodzenia w rozwijaniu talentu!

    OdpowiedzUsuń
  7. o jeju kocham dźwięk ukulele!
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym grać na gitarze :) fajny blog
    zapraszam do mnie
    http://seagoth.blogspot.com/2015/04/outfits-ft-choiestopshop.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne ukulele i te wzory cudowne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, a ukulele cudne. Ja osobiście gram na gitarze zarówno klasycznej jak i elektrycznej :)
    //Sohee

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg ukulele <3 Jak ja kocham ukulele <3 Zazdro. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ukulele i gram na nim. Może z kimś założe zespół ;) Ale twoje jest ładniejsze :/

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym grać na pianinie i gitarze. Chwilowo grałam na gitarze, ale niestety brak czasu zrobił swoje. Warto zacząć już się uczyć w młodym wieku ;) Zazdroszczę

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podoba mi się dźwięk ukulele. Taki milutki :D Sama na niczym nie gram haha
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ukulele jest cudowne, mam już od dłuższego czasu w planach kupno. Takie małe cudeńko, a sprawia tyle radości! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow bardzo ładne ukulele. Nie gram na gitarze, ale chciałabym nauczyć się gry na ukulele. Czy gra na ukulele jest choć trochę łatwiejsza niż na standardowej gitarze? Próbowałam z gitarą, ale to jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo :)
      Spróbuj, a dowiesz się czy ukulele to instrument dla Ciebie ;)

      Usuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Każda obserwacja to wielka motywacja ♥
♥ Zaobserwujesz - napisz o tym, a postaram się odwdzięczyć ♥

Onelife - Onesize © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka